حسابداری دانشکده

مسئول امور مالی دانشکده : مهندس سعید پورافشار

تلفن تماس  : داخلی 5912

 

شرح وظایف رییس حسابداری:

رابط بین مدیریت‌های دانشگاه و دانشکده است و پیگیری اجرائی مجموعه‌ی نیازهای مالی دانشکده را عهده‌دار هست. برنامه‌ریزی مالی بر اساس سند تقویمی مالی دانشگاه و نیازهای دانشکده از مهم‌ترین وظایف این حوزه هست.

1-نظارت و هماهنگی در اجرای قوانین مالی و معاملاتی واحد.

2-نظارت و نگهداری وجه دریافت شده ، سپرده ها ، اوراق بهادار.

3-نظارت کلی بر دارایی واحدها اعم از منقول و غیر منقول.

4-نظارت حفظ و حراست از اسناد مالی در دفاتر.

5-امضاء چکهای مالی.

6- نظارت و هماهنگی در اجرای پرداخت هزینه ها بر اساس قوانین مالی و معاملاتی دانشگاه

 

حسابدار  : کاظمی

حسابدار : موسوی

حسابدار : عبیدی

تلفن تماس  : داخلی 2280

 

شرح وظایف :

1-ارائه اطلاعات به بودجه براساس عملکرد.

2-تنظیم سند براساس مقررات.

3-صدور چک و پرداخت سند طبق تخصیص بودجه ای.

4-ارسال اسناد به واحد رسیدگی ستاد و پس از تایید آن واحد ، در بایگانی ثبت می گردد.

شرح وظایف مسئول رسیدگی به اسناد مالی:

  • رسیدگی به کلیه اسناد هزینه‌های تدارکات و کارپردازی
  •  بررسی ورسیدگی لیستهای مربوط به پرداختهای پرسنلی و حقوق و اضافه کار واسناد مربوط به انواع کمکها و فوق العاده ها.
  • نظارت بر محاسبه کسورات از قبیل مالیاتها و مقرری ها و کسورات بازنشستگی و انواع بیمه ها و سایر کسورات دیگر که طبق احکام و مجوزهای قانونی کسر و به مراجع ذیربط پرداخت گردد.
  • -ارایه پرونده‌ها و اسناد به همکاران امور مالی و دیوان محاسبات.

 


 حسابدارحقوق و دستمزد : جمیله هویدر

تلفن تماس  : داخلی 2280

شرح وظایف:

1-تنظیم و پرداخت حقوق ها و مطالبات پرسنلی دانشکده مطابق با احکام صادره و دستورالعمل های اجرایی .


 

امین اموال : علیرضا صالح زاده

تلفن تماس  : داخلی 2280

شرح وظایف امین اموال:

1-ثبت شماره اموال های صادره به صورت طبقه بندی شده.

2-انتقال اموال به دیگر واحدهای دانشگاه با موافقت ریاست دانشکده.

3-جمع آوری اموال اسقاط شده و انبار آنها به صورت متمرکز.

4-نظارت و ثبت هرگونه جابجائی کالا در بین قسمت های مختلف دانشکده .


 کارپرداز : محمود پناهی مقدم

تلفن تماس  : داخلی 2417  

شرح وظایف کارپرداز:

1-تهیه و خرید ملزومات مصرفی روزانه براساس نیاز سنجی وارائه درخواستهای مکتوب و تایید شده.

2-شیوه خرید تجهیزات سرمایه ای بر مبنای فرایند خرید تجهیزات بعد از تایید کمیته خرید مسئولین دانشکده.

3-انجام استعلام های قانونی ، تنظیم اسناد مالی . و سایر امور مربوطه و محوله از طرف مسئولین


انباردار : ناصری

تلفن تماس  : داخلی 2282  

شرح وظایف مسئول انبار و انباردار:

1-نیاز سنجی براساس اعلام واقعی واحد و نیاز دانشکده برای مدت معین.

2-دریافت ، ثبت ، ترخیص و تحویل کالا مطابق درخواست های مکتوب و تایید شده واحد.

3-چیدن ،نظم بخشیدن ، انبار گردانی و انجام سایر امور مربوطه و محوله.